Brev:
Laver stort i bukserne
30. august 2010
Alder:
4 år, 1 mdr.
Laver stort i bukserne
Hej Helen!
Det går bare rigtig godt for vores store dreng på godt 4 år med at gå på toilettet. Der kommer ind i mellem lidt dråber i underbukserne, men det tager vi med. Han virker glad og stolt over, at han ikke bruger ble længere. Han smed den endeligt sidst i juni måned.
Det eneste problem er, at han ind i mellem laver stort i bukserne. Det måske i snit en gang med 1-2 ugers mellemrum, så det er slet ikke et problem i hverdagen. Det er typisk hvis han er særligt optaget af et eller andet, eller hvis vi er i byen. Typisk vil han gøre det, når han lige har spist, og vi er derfor ekstra opmærksomme på at hjælpe ham på toilet, hvis han lige har spist og vi er i byen. Her kommer der sjældent noget, men fem minutter efter kan det alligevel komme i bukserne... Hvad er det lige der går galt?
Heldigvis går det for det meste godt, så jeg vil være træt af at skulle til at give ham ble på igen, da han formentlig ville tage det som et nederlag. Hvordan tackler vi bedst, når han har uheld i bukserne?
Med venlig hilsen
LM