Brev:
Pottestart
9. august 2010
Alder:
22 mdr.
Pottestart
Hej Helen.
Hvornar skal man starte med pottetræning? Vores dreng er 22 mdr nu og jeg kan læse i din brevkasse at mange allerede er igang i den alder....
Han kan ikke sige så mange ord endnu, så jeg er også i tvivl udviklingsmæssigt om det ikke er for tidligt rent mentalt. Her tænker jeg på at få forklaret ham hvad potten skal bruges til så han kan forstå ideen med den.
Tak!
Majbritt