Brev:
Min datter er renlig
1. august 2010
Alder:
2 år, 7 mdr.
Min datter er renlig
Hej Helen..
Min datter Mariam er i sommerferien blevet renlig.. Med lidt uheld er det lykkedes.. Dejligt..
Hun har ingen ble på derhjemme og siger meget fint til når der er.. "Mor jeg skal tisse", og så småløber vi ud på wc.. Hun er virkelig dygtig.. Men om natten har hun stadig ble og når vi skal ud..
Så er mit spørgsmål: Hvad gør jeg nu her hvor hun stadig har ble på udenfor? Skal jeg vente lidt med at tage den fra hende, og hvordan skal man gøre det?
For grunden til at hun stadig har ble på fx. når vi er ude på legepladsen er fordi at jeg ved at hun ikke kan holde sig indtil vi når at komme hjem..
Når hun er hjemme er hun jo tæt på et toilet..
Jeg er lige kommet i tanke om noget Helen: Jeg har lige sendt dig et brev ang. min datters "stamning". Tror du hendes renlighed og stamme har noget med hinanden at gøre?
Jeg synes nemlig at hun er blevet renlig så hurtigt!
Når jeg skriver hurtigt mener jeg ca.3 uger.. Eller tror du måske at hun bare var klar på at blive renlig?
Med venlig hilsen
Mor til Mariam