Brev:
Lave stort og tisse på stort toilet
4. maj 2010
Alder:
3 år, 9 mdr.
Lave stort og tisse på stort toilet
Hej Helen!
Jeg er så stolt af min store dreng! Han tisser på toilettet:-) Han kommer selv og siger til og tisser der ud over på faste tidspunkter i løbet af dagen. Han går fortsat med ble, -selvom det er yderst sjældent, han tisser i den (bortset fra om natten). Jeg har to spørgsmål til dig i forbindelse med projekt renlighed.
1) Han nægter at lave stort på toilettet! Han vil gerne prutte, - det synes han er sjovt, men der kommer igenting... Har du nogle gode råd til, hvordan vi kommer videre og får ham til at overvinde det?
2) Vi har et problem med at få tisset, når vi er i byen... Hjemme sidder han på et toiletsæde med en skammel foran. Hvad i al verden gør folk, når de i byen?
På forhånd tak for hjælpen
fra den stolte mor.