Brev:
Afførrings konsistens
19. april 2010
Alder:
3 år, 6 mdr.
Afførrings konsistens
Kære Helen.
Jeg har lige et spørgsmål om en 3½ årigs afførring.
Min søn bruger stadig ble og nu spurgte en pædagog mig om hans afførring stadig var lidt tynd. Jeg undrede mig over spørgsmålet, for hans afførring har altid set sådan ud som den gør nu. Den er ikke særlig fast. Nærmere klæg og hænger godt fast på balder, pung og tissemand når det er en stor en. Jeg kommer i tvivl om hans afførring er unormal.
Kærlig hilsen
hans mor