Brev:
Manglende renlighed 5 år
17. juni 2004
Alder:
5 år
Manglende renlighed 5 år
Hej
Jeg har en dreng som bliver 5 i september. Han har i en længere periode været stort set renlig, dog med et uheld nu og da. Vi tog bleen af ham da han var 3½ og det gik nogenlunde. Han var dog kun renlig om dagen - hvilket jeg også synes var fint nok.
Så pludselig her i vinter holdt han op med at være renlig. Han tisser i bukserne, hvis vi beder ham gå ud på WC og han går ind for sig selv og laver i bukserne, hvorefter han kommer og siger at han har gjort det.
Jeg er alene med min søn og det er efterhånden ved at være en stor belastning. Børnehaven har jeg talt med og prøvet deres forslag om ikke at lade mig mærke med at han gør det - men intet hjælper.
Jeg er ved at være nået dertil hvor jeg bare har lyst til at give ham ble på igen. Hjælp.