Brev:
Pottetræning... Hvornår?
9. marts 2010
Alder:
2 år, 3 mdr.
Pottetræning... Hvornår?
Kære Helen..
Min datter er 27 mdr. og jeg tror det er snart tid til pottetræning.. Hun siger hurtigt til når hun har lavet i bleen, og nogle gange endda inden hun går igang..
Hvordan skal jeg gribe det an..? Det er jo snart sommer.. Så jeg kunne godt tænke mig at begynde så småt..
Hilsen
mor til mariam