Brev:
Renlig om natten - 4 år, 6 mdr.
8. juni 2003
Alder:
4 år, 6 mdr.
Renlig om natten - 4 år, 6 mdr.
Min dreng på 4½ år tisser i sin natteble, men er renlig om dagen. Det er aftagende nu, vil det hjælpe at bære ham på toilettet om natten, og skal vi tage bleen af ham?
Med venlig hilsen
Catrine