Brev:
Toilettræning 4 år
10. juni 2004
Alder:
4 år
Toilettræning 4 år
Har en søn på 4 år og et par måneder, Han viser absolut ingen interresse for at gå på toilet (er for stor til potte).
Nogle gange sker det da han går derud (med resultat), men for det meste sker det i bleen. Mener jo det er tiden at der 'sker' noget i den retning, spørger ofte om han skal, men svaret er for det meste 'nej'.
Kan der være noget galt med ham siden han slet ikke vil?
Han græder i perioder, når man spørger og vil helst slippe. Men han er jo ved at vokse ud af de bleer der findes, da han er ret stor for sin alder, hvad gør jeg?