Brev:
Vi vil gerne i gang med renlighed
30. januar 2010
Alder:
3 år, 7 mdr.
Vi vil gerne i gang med renlighed
Hej Helen
Vi har en datter på 3½ og vi vil gerne i gang med at få hende renlig. Hun kommer aldrig og siger til hverken når hun skal tisse eller lave afføring.
Jeg har skrevet til dig før, hvor du anbefalede at indføre faste tider, hvor hun blev sat på toilettet. Det har ingen effekt haft og hun siger bare, at der ikke kan komme noget ud.
Jeg ved ikke hvordan vi skal gribe det an, at få hende renlig. Børnehaven vil gerne hjælpe og er parat til at skifte tøj jævnligt i starten, hvor der nok sker mange uheld.
Hun får nemt meget rød numse ved afføring, lige meget hvor ofte hun bliver skiftet, så det er også en af grundene til, at vi gerne vil have hende renlig.
Venlig hilsen
Lene