Brev:
Fordøjelse - 5 mdr.
22. januar 2010
Alder:
5 mdr.
Fordøjelse - 5 mdr.
Hej Helen
Vores dreng på knap 5 mdr. har ikke lavet stort i nu 5 døgn. Han har indtil da haft gevinst 1-2 gange om dagen. Vi er så småt startet på risgrød - men det er meget lidt der kommer ned i maven.
Han virker ikke til der er forstoppelse og trives bliver ammet fuldt ud..
Er det normalt at det kan skifte eller har jeg grund til bekrymring?
Med venlig hilsen
Mette