Brev:
Pottetræning eller?
18. december 2009
Alder:
22 mdr.
Pottetræning eller?
Hej Helen,
Lige et enkelt ekstra spørgsmål ...
Min datter har siden sommerferien brugt potten hos sin dagplejemor. Hun laver både det ene og det andet på den hos hende. Hun kommer også tit selv med potten!
Vi syntes selvfølgelig, at det var og er dejligt, men også lidt tidligt, så vi valgte at vente lidt herhjemme: hun har længe fortalt os inden hun lavede i bleen, men når vi spurgte hende, om hun skulle på potten, så sagde hun bare nej og fortsatte og så skiftede vi bleen bagefter :-)
Nu er hun også begyndt at fortælle os, når hun tisser. Hun kalder det det samme, men jeg har nu endelig gennemskuet, at det også nogle gange er det, hun mener.
Her på det sidste er vi så begyndt at sætte hende på potten om aftenen inden hun skal i bad eller i nattøjet. Hun har flere gange tisset og nu er begyndt både med det ene og det andet.
Tror du virkelig hun er klar til at starte pottetræning allerede, og i så fald hvordan griber vi det bedst an? Hun er selvfølgelig slet ikke klar til at bleen bliver taget af hende endnu!!
Mange hilsner fra en lidt stolt mor :)