Brev:
Min drengs afføring lugter af rådne æg
15. december 2009
Alder:
3 mdr.
Min drengs afføring lugter af rådne æg
Kære Helen,
Nu er jeg blevet en af de der mødre, der fortæller detaljeret om sin babys afføring. Tænk - det troede jeg aldrig ville ske...
Min dreng har fået en helt ny odeur. Han har en del luft i maven og den er begyndt at lugte fælt af rådne æg. Desværre ikke længere meget 'kærnemælk' over det. Han plejede at have afføring mange gange dagligt, men har den seneste uge kun haft 0-2 afføringer om dagen.
Jeg kan jo bare flytte hovedet når jeg ammer ham, så jeg ikke sidder lige i gassen, men er det noget jeg skal bekymre mig om? Kan det være udtryk for noget andet?
P.s. han har fået penicilin for et par uger siden...