Brev:
Afføring i ble hos 5 årig
29. maj 2004
Alder:
5 år
Afføring i ble hos 5 årig
Hej
Jeg har et problem med min datter på 5 år der ikke vil gå på toilettet og lave stort. Der er ingen problemer, når hun bare skal tisse, men når hun skal lave stort nægter hun simpelthen og holder på det indtil hun får en ble på, så er der ingen problemer. Hun kan gå i flere dage og holde på det indtil jeg gir hende en ble på.
Jeg har været hos en børnelæge der gav hende afføringsmiddel, men det hjælper jo ikke, når det er et psykisk problem.
Jeg mangler simpelthen ideer/hjælp til hvad jeg skal gøre.
Med venlig hilsen
Kirsten