Brev:
Renlighed, hvordan og hvorledes?
15. oktober 2009
Alder:
2 år
Renlighed, hvordan og hvorledes?
Kære Helen.
Fiona er nu blevet 2 år, og vi er lidt i tvivl om, hvordan og hvorledes vi skal forholde os til at smide bleen!
Hvis vi er i nærheden siger hun til os, når hun laver nummer 2! Hun synes, det er sjovt at sidde på toilettet og på potte, men det har kun 2 gange givet resultat, hvilket jo nok er ret så tilfældigt!
Mit spørgsmål er derfor, "hvordan man gør", når ens barn skal smide bleen?!
Mange hilsner
C