Brev:
Af med bleen og afføring
22. september 2009
Alder:
2 år, 10 mdr.
Af med bleen og afføring
Hej Helen.
Vores datter er nu blevet 2 år og 10 måneder. I juli måned havde vi en dag hvor vi låste os ude af vores bil mens vi var på stranden og vi kunne derfor ikke komme til en ren ble. Vores datter fortalte i løbet af eftermiddagen at hun skulle tisse, men holdte sig i mange timer indtil vi kom ind i bilen igen og hun fik en ble på. Vi tænkte at når hun kunne holde sig så længe havde hun vist styr på det og tog bleen af hende et par dage efter.
Det er gået helt fantastisk nemt og hun har ikke haft et eneste uheld i bukserne. Efter en uge ville hun heller ikke have ble på om natten og det er også gået over alt forventning.
Nu er det bare sådan at hun ikke vil lave pølser på toilettet og har indtil nu så bare fået en ble på når hun skal det. Jeg har hørt at det er helt normalt at det kan tage længere tid før de vil gøre det på toilette og det er også helt ok.
Jeg tænker bare på hvordan vi ligesom skal komme skridtet videre?
Med venlig hilsen
Helle.