Brev:
Pludselig grøn afføring
20. september 2009
Alder:
1 mdr.
Pludselig grøn afføring
Lige et hurtigt spørgsmål.
Rasmus er nu 7 uger gammel og har pludselig fået grøn afføring for 4 dage siden.
1-2 afføringer i døgnet ligner nærmest at han har spist græs, resten er mest gule men med grønligt skær. Før var de nærmest gul/orange.
Jeg ammer ham fuldt ud.
Med venlig hilsen
Pia