Brev:
Pottetræning - 2 år, 9 mdr.
16. september 2009
Alder:
2 år, 9 mdr.
Pottetræning - 2 år, 9 mdr.
Hej Helen.
Vi skal til at se på pottetræning - kender godt til de 3 faser, men kunne godt bruge nogle generelle råd.
William er 2½ år og ikke helt ved fase 2 endnu der er bare mange andre ting som er mere spændende, men vi har talt samme omkring skal vi bruge potte eller stige til toilet.
I dagplejen har de et lille toilet og det er helt klart det som han viser mest interesse for, men for og imod - ved det ikke.
Så nogle generelle råd omkring det - tak
Sophia