Brev:
Sover stadig med ble
16. september 2009
Alder:
4 år, 6 mdr.
Sover stadig med ble
Hej Helen.
Vores dreng på 4 år sover stadig med ble. Han tisser utrolig meget om natten, også selv om han ikke rigtig får noget at drikke om aftenen. Nogen gange er han rigtig ked af at få bleen på.
Hvordan griber vi det lige an? Skal vi bare prøve at lade ham sove uden og så håbe på han hurtig vænner sig til at stå op og tisse?
Venlig hilsen
Os