Brev:
Prutteble... 2
6. september 2009
Alder:
3 år, 11 mdr.
Prutteble... 2
Hej Helen
Tak for dine gode råd med hensyn til at lave stort på toilet og ikke kræve en ble til det. Desværre er det altsammen noget, vi har prøvet. Uden held.
Vores søn fortæller os, at han laver stort i børnehave, men der er ingen af pædagogerne, der lige kan huske, at de har tørret ham sådan indenfor de seneste dage, så det er nok ikke så tit, han gør det. De siger dog, at de opfordrer børnene til at tørre sig selv, og af og til har han da også spor af afføring i numse og underbusker, som om, han ikke er blevet tørret ordentligt.
Men vi vil så gerne støtte ham til at gøre stort på toilettet herhjemme. Læse bog, snakke om afføring, synge, skammel under fødder....det er prøvet. Måske er det tålmodigheden, der bare skal være længere?
Mor til prutteble-barn