Brev:
Interesse for WC
26. august 2009
Alder:
12 mdr.
Interesse for WC
Hej Helen
Så har jeg igen et spørgsmål om lort :-)
Agnes er begyndt at vise stor interesse for wc'et.
Om morgen, når jeg gør mig klar, kommer hun ud på badeværelset og peger og peger på WC'et. Forsøger at kravle op på det osv.
En enkelt gang tog jeg bleen af hende og satte hende op. Tænkte at det nok var fordi hun havde set hendes far og jeg sidde der om morgen, og at hun nok ville miste interessen ret hurtigt. Og så sad hun der og grinede mens hun lavede en kæmpe L*** ...
Nu kommer hun så hver morgen og vil gentage succesen. Men er det ikke for tidligt at begynde på sådan noget? Skal hun ikke bare lave i sin ble de næste mange måneder? Eller er det okay, at hun om morgen forsøger om hun kan på wc'et, når nu hun gerne vil?
// Stine