Brev:
Ble om natten eller ej?
20. august 2009
Alder:
3 år, 8 mdr.
Ble om natten eller ej?
Hej.
Så er der endnu et spørgsmål der er dukket op til overfladen. Vores datter på 3,5 år har for 2 uger siden smidt bleen om natten. Hun har været rigtig god til at tisse inden sengetid og har sovet hele natten uden uheld.
Problemet er så bare at hun i et par dage i træk har tisset i sengen 2 gange om natten, kommer først ind til os når det er sket. Det er lidt hårdt nu da hun lige havde så god en rytme.
Vores store problem nu er så om vi skal give hende ble på igen indtil hun er tisse fri i 1-2 uger? Eller skal vi lade hende tisse? Hvornår er de store nok til selv at kunne mærke de skal tisse selvom de sover? Vil det være et nederlag for hende at få ble på igen?
Vi er virkelig i vildrede og håber du kan hjælpe os.
Iben