Brev:
Hvor ofte skal et barn på 12 mdr. have afføring?
17. august 2009
Alder:
12 mdr.
Hvor ofte skal et barn på 12 mdr. have afføring?
Hej Helen
Tak for dit gode svar sidst, som virkelig hjalp mig videre. Vi har valgt at beholde putteflasken lidt endnu :-)
Denne gang er spørgsmålet kort og godt:
Hvor ofte 'skal' et barn på 12 måneder have afføring? Agnes skider 3 til 4 gange om dagen nu, og det synes jeg egentlig er ret meget i forhold til før. Men er det ikke bare et tegn på at fordøjelses fungere, eller skal jeg bekymrer mig?
Afføringen er normal, altså hverken knoldet eller tynd.
// Agnes mor