Brev:
Stiv tissemand
12. august 2009
Alder:
18 mdr.
Stiv tissemand
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål, som jeg ikke har talt med min egen sundhedsplejerske eller læge om, da jeg dybest set synes det er lidt pinligt......
Jeg har en søn på 1½ år, som er helt fantastisk og dejligt - og har sin egen mening som han tør stå ved :o)
Men mit spørgsmål drejer sig om at nogle gange når jeg vasker ham omkring tissemanden, så bliver den lidt stiv - nogle gange mere end andre. Jeg er dog i tvivl om dette er "normalt" eller om det er noget jeg skal reagere på? (Jeg tænker især på for tidlig pubertet...)
Glæder mig til at høre fra dig - og forhåbentlig høre at jeg bare er pylret :o)