Brev:
At få tisset af
10. juni 2009
Alder:
2 år, 9 mdr.
At få tisset af
Hej Helen,
Endnu et spørgsmål ang. min datter på 2 år og 9 mdr. Hun har været helt uden ble siden jul - også om natten. Det er gået helt super og vi har meget få uheld, der som regel skyldes at rutinerne er anderledes end normalt eller at hun er meget optaget af noget. Det er så flot! Hun bruger nogle gange potte og andre gange toiletsædet.
Det eneste problem er, at vi ikke kan få hende til at tisse på potten, når vi gerne vil. Dermed ment f.eks. lige inden hun skal sove, eller inden vi skal ud af døren eller lige når hun står op. Eller inden aftensmaden. Jeg plejer at spørge om hun skal tisse, men det skal hun ikke, siger hun, og så går der 5 min ind i aftensmaden og så skal hun pludselig tisse.
Har du nogle gode råd til hvordan vi skal takle dette?
Med venlig hilsen
IMLO