Brev:
Geleagtige krystaller i bleen
10. juni 2009
Alder:
5 mdr.
Geleagtige krystaller i bleen
Hej Helen
Vores søn på knap 5 måneder har ofte noget der minder om små krystaller i bleen. Det ligner krystaller, men de er helt bløde og gele-agtige.
Ved du hvad det kan være?