Brev:
Tisser pludseligt i bukserne...
8. juni 2009
Alder:
4 år, 3 mdr.
Tisser pludseligt i bukserne...
Hej Helen
Vi har pludseligt fået det problem, at vores ældste datter på godt og vel 4 år er begyndt, at tisse i bukserne. Ofte flere gange om dagen. Hun har været renlig om dagen i snart 2 år og der har da været uheld en gang i mellem...men ikke som nu - hvor hun slet ikke er i stand til, at holde sig. Hun kan godt tisse i bukserne med 1 til 2 timers mellemrum. Det har stået på i nogle uger.
Jeg har spurgt hende om hun har ondt når hun tisser. Men det svarer hun nej til. Vi er enige om ikke, at skælde ud når det sker...men det kan være meget frustrerende og nogle gange ender jeg med, at skælde ud alligevel, hvilket jo ikke gavner noget som helst :-(
Hun bruger stadig ble om natten og den er godt tissetung om morgenen. Nogle gange falder hun i søvn på sofaen om eftermiddagen, hvor hun så får lov til, at tage sig en lille lur - men også der tisser hun i bukserne, så vi giver hende ble på, hvis hun virkelig trænger til en morfar.
Er dette tissemønster normalt?