Brev:
Smide bleen - 2 år, 2 mdr.
7. juni 2009
Alder:
2 år, 2 mdr.
Smide bleen - 2 år, 2 mdr.
Hej igen
Skriver lige igen, da du jo helst vil have hvert emne i hver sit brev. Vil spørge, om man ikke kan prøve at tage bleen fra min søn nu her til sommer? Han er 26½ mdr. og har da hørt om flere børn, der stopper med ble fra 2-års alderen.
Han vil aldrig skiftes, men siger da "lort i bleen", når han har lavet stort. Hvordan gør vi det bedst, når han skal smide bleen? Vi har en potte, er det fint at bruge, eller er et toiletsæde til børn bedre? Han bruger allerede buksebleer.
Håber, du kan hjælpe med nogle gode råd.
Venlige hilsener
Fra "forældrene"