Brev:
Rød numse - 14 mdr.
23. maj 2009
Alder:
14 mdr.
Rød numse - 14 mdr.
Hej Helen
Vores dreng lider normalt ikke af rød numse, men her på det sidste har han haft en lille smule på huden lige omkring endetarmen.
På det røde udslæt er der små hvide "knopper", hører det sig til eller skal vi gøre noget ekstra ved det, normalt smørre vi med zinksalve hvis han bliver lidt rød.
Hilsen Linda