Brev:
Vaske efter tissebleer
21. maj 2009
Alder:
10 mdr.
Vaske efter tissebleer
Hej Helen
Hvad mener du er bedst nå man skifter en tisseble?
- ikke at vaske men bare give en ny ble på
- vaske med vand og tørre også ny ble
- vaske med vand og sæbe, tørre og en ny ble
- vaske med vådservietter, tørre og ny ble
Matthes er ny 10 1/2 mdr og vi har altid vasket med vand eller vådservitter. Hvis han har været lidt rød har han fået lidt creme på og lufttørret.
Men har lige læst at der er nogle sp'er der mener at man ikke skal vaske ved tissebleer. Hvad mener du?
Med venlig hilsen
Lea