Brev:
Rød over penis mm
12. maj 2009
Alder:
10 mdr.
Rød over penis mm
Hej Helen
I den sidste uges tid har Noah været temmelig rød på pungen og på og omkring penis. Jeg har smurt med zink salve med synes ikke rigtigt at det hjælper. Nu er han ikke så rød på pungen længere men huden er skallet lidt af. Over penis er der en del små men ret røde knopper. Selve penis virker lidt hårdere, måske lidt hævet.
Har du nogen idé om hvad det kan være og er der mon noget vi kan gøre? Er det mon bleerne han pludselig ikke kan tåle? Det er dem fra Aldi som han har brugt meget længe.
Med venlig hilsen
Eva