Brev:
Renlighed, store natlige vandladninger
28. april 2009
Alder:
3 år, 8 mdr.
Renlighed, store natlige vandladninger
Kære Helen.
Vores søn på 3 år og 8 måneder er nu blevet helt renlig om dagen, både med vandladning og med afføring. Så nu har vi kun nattebleen tilbage.
Vi bruger buksebleer til ham om natten, og stort set hver morgen vågner han med mere eller mindre vådt tøj, fordi bleen ikke holder tæt,eller også kan de ikke suge alt det han tisser om natten. Det skal lige siges at han tisser af inden han skal i seng.
Tit vil han godt have lidt at drikke inden han skal sove.
Vi har prøvet stort set alle slags buksebleer der findes men med det samme våde resultat, og vores søn er også selv lidt irriteret over det, selv om vi fortæller ham at det er bleerne der er dumme.
Pt. prøver vi med at sætte potten ind på hans værelse så han selv kan stå op og tisse om natten hvis han vil, da der er lidt langt for ham at gå fra hans værelse og ud til toilettet.
Kender du til nogle buksebleer (natbleer) som er gode? måske du kender et mærke som vi ikke selv har tænkt over at prøve?
Hilsen K