Brev:
Børns afføring
13. april 2009
Alder:
2 år, 5 mdr.
Børns afføring
Kære Helen.
Håber du har haft en dejlig påske.
Her har vi nydt det gode vejr med udendørsleg og familie/venner på besøg.
Nå men jeg har et spørgsmål til dig. Det drejer sig om børns afføring. Jeg har ikke nogle at sammenligne med, da jeg ikke kigger på andre børns afføring, men jeg har undret mig over hvilken konsistens en normal afføring hos en 2½ årig er.
Jeg synes Alberts afføring altid har været klæg og sidder godt smurt ind i numse og tissemand. De seneste 4 dage har det været ret tyndt, men han har ikke klaget over mavesmerter og har spist/drukket normalt.
Han har været forkølet og har haft falsk strubehoste et par dage. Kan det ændre på afføringen?
Jeg tror ikke der er en tand på vej, men begynder at tænke på om der måske er noget han ikke kan tåle og i givet fald hvad.
Vi har ikke givet ham noget han ikke plejer at spise så......
Nå men jeg håber dit svar kan gøre mig klogere!
Kærlig hilsen
Alberts mor