Brev:
Pottetræning - 2 år, 8 mdr.
29. marts 2009
Alder:
2 år, 8 mdr.
Pottetræning  - 2 år, 8 mdr.
Hej!
Jeg vil lige høre dig om hvordan vi skal gribe pottetræningen an og om du er enig i det som gøres i dag.
Min datter er småt begyndt at sige når hun tisser i bleen, men det er også det eneste. Når hun laver stort flygter hun fra os og vil ikke skiftes.
Så jeg mener slet ikke, at hun er parat til pottetræning. Hun har prøvet et par gange herhjemme, hvor hun også har tisset i potten, men vi har ikke udøvet pottetræning som sådan!
I hendes dagpleje er der en pige på hendes alder som laver på potten og nu sætter dagplejen også min datter på potten, så de to piger sidder sammen. Min datter siger at den anden tisser i potten men at hun ikke kan.
Og nu tænker jeg at det nærmest bliver en form for konkurrence iml. de to som jeg ikke synes er sund. Derfor har jeg mest af alt lyst til at sige til dagplejeren at de ikke skal sætte min datter på potte endnu - kun hvis hun selv beder om det!!
Hvad siger du til dette?