Brev:
Hård mave - pige på 4 mdr.
19. marts 2009
Alder:
4 mdr.
Hård mave - pige på 4 mdr.
Hej Helen,
1000 tak for dit svar angående min datters hårde mave og afførringsmidler.
Jeg gave hende en mikrolax igår, som selvfølgelig virkede med det samme, og satte hendes lactulose op til 2 x 4 ml. dagligt, og håber at det begynder at virke nu, hun prutter i hvert fald som aldrig før :-) Nu er mit spørgsmål så hvor længe jeg skal vente på, at der igen sker noget ??
Jeg har stadig mælk nok til at amme hende fuldt, men hun skal starte i dagpleje om 1½ måned, så jeg føler også, at jeg er presset til at give hende en flaske, så det ikke bare sker fra den ene dag til den anden, for så står hendes mave da fuldstændig af, måske det er en god ide bare at give hende en flaske hver 3. dag indtil maven kommer igang ??
Mange hilsner
Mig