Brev:
Meget våde natbleer
5. marts 2009
Alder:
7 mdr.
Meget våde natbleer
Hej Helen,
Jeg glemte lige at spørge til natbleen, som i øjeblikket er enorm tung om morgenen. Nogle gange er jeg nødt til at skrifte den midt på natten. Er dette normalt for denne alder (7½mdr)?
Rikke