Brev:
Græder når hun får skiftet ble i vuggestuen
8. januar 2009
Alder:
19 mdr.
Græder når hun får skiftet ble i vuggestuen
Hej Helen
Leah er 19 mdr, og går i vuggestue, som hun er glad for.
Her før jul, fik vi at vide nede i vuggestuen, at hun er ked af det, når de skifter hende. De har ikke lavet noget om, og det er heller ikke nye pædagoger der er startet. De siger, at de ikke kan forstå, at hun er ked af det.
Der er ikke ændret noget derhjemme. Hun græder ikke når hun bliver skiftet derhjemme, eller nede hos mormor og morfar (som hun ser tit)
Hvis vi er ude, og hun skal skiftes, er hun også ked af det.
Har du et bud på, hvad det kan være? Og hvilken løsning, der evt. kunne være?
Det er jo synd for hende at hun skal være ked af det nede i vuggestuen og når vi er ude.
Med venlig hilsen
Henriette