Brev:
Pottetræning - 21 mdr.
19. november 2008
Alder:
21 mdr.
Pottetræning - 21 mdr.
Hej
Vi skal i gang med pottetræning. Han er ca. 21 mdr. og er selv begyndt at vil op på toilette og sidde og tisse hver aften. Han er også selv begyndt når han skal have skiftet ble, fordi han har lavet stort.
Vi får ham ikke på en potte - i dagplejen har de et lille toilet og han er meget fascineret af hvad det store børn gør.
Hvad er der af gode råd og hvad skal vi være opmærksomme på.