Brev:
5 år og tisser i bukserne
9. april 2004
Alder:
5 år
5 år og tisser i bukserne
Jeg har en dreng på 5 år som den sidste ½ år er begyndt at tisse i bukserne stortset hver dag. Det skal lige siges at han har været total renlig siden han var lidt over 3 år.
Jeg har prøvet alt muligt. Han er blevet undersøgt om der var noget galt, hvilket der ikke var. Her hjemme minder jeg ham om at gå på toilet. 10 min efter kan han dog alligevel have tisset i bukserne.
Jeg har prøvet at snakke med ham om det, men det hjælper ikke. Jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal stille op med ham. Har du et råd?