Brev:
Renlighedstræning - hvordan?
7. oktober 2008
Alder:
2 år, 10 mdr.
Renlighedstræning - hvordan?
Hej Helen
Jeg er i tvivl om hvordan jeg komme i gang med at træne min søn på 2 år og 10 måneder i at blive renlig. Han er nu meget bevidst om når der er pu ha i bleen og vil gerne have bleen skiftet. Inden han skal i bad beder jeg ham sætte sig på potten og han tisser altid og er rigtig stolt. Han har flere gange ikke tisset i bleen om natten.
Jeg har så småt prøvet at sætte ham på potte i løbet af dagen, men mange gange har han ikke lyst og så ved jeg ikke om jeg skal lade ham være eller holde på at han skal på potte. Jeg vil jo nødigt tvinge ham hvis ikke han er klar. Skal jeg lade ham gå uden ble eller hvordan går man i gang. Han skal jo snart i børnehave hvor de gerne ser at han er renlig.
Mange hilsner
Dorthe