Brev:
Kan vores søn allerede nu mærke en våd eller fyldt ble?
29. august 2008
Alder:
0 mdr.
Kan vores søn allerede nu mærke en våd eller fyldt ble?
Hej Helen
Jeg fødte vores dejlige dreng den 13. august, så i dag er han 16 dage gammel. Jeg har lagt mærke til, at han nu er begyndt at trække benene op under sig, når han har lavet i bleen, hvilket jeg ikke synes han har gjort så meget tidligere. Kan det være fordi, han allerede nu er begyndt at kunne mærke ubehag ved at ligge i en fyldt og / eller våd ble?
Med venlig hilsen
Majbritt