Brev:
Tisser i sengen om natten - 3 år, 4 mdr.
21. august 2008
Alder:
3 år, 4 mdr.
Tisser i sengen om natten - 3 år, 4 mdr.
Hej Helen
Jeg skriver til dig pga vores datter på 3 år og 4 mdr.
Hun blev renlig da hun var 2 år og 7 mdr, i starten havde hun ble på om natten, men da den var tør hver morgen, kom den hurtigt af. Hun er for en måned siden begyndt og tisse i sengen stor set hver nat. (Om dagen er der ingen uheld.)
I en periode har vi taget hende ned på toilettet omkring midnats tid, når vi gør det kan hun holde sig tør til næste morgen, men vi kan også opleve at vi tager hende på toilettet lidt senere end vi plejer og så er uheldet ude. Vores spørgsmål er om vi vænner hende til at skulle tisse om natten og om det er en bedre ide at give hende ble på om natten igen i en periode.
Der sker rigtigt meget i hendes liv, vi er lige flyttet til en anden by, så hun har skiftet børnehave og til oktober skal hun være storesøster, så vi kan godt forstå hvis det er en måde hun reagere på.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
As