Brev:
Vores datter vil ikke sidde ved spisebordet og spise
12. januar 2018
Alder:
2 år, 7 mdr.
Vores datter vil ikke sidde ved spisebordet og spise
Hej Helen,
Vores datter vil sjældent sidde ved spisebordet og spise. Hun vil derimod have maden med hen til sofabordet, hvor hun kan se fjernsyn. Det samme gælder hvis vi er ude et ukendt sted, og der ikke er små børn. Det har ikke været et problem i vuggestuen, og er det heller ikke i børnehaven, hvor hun lige er blevet flyttet op.
Har du et godt råd til, hvordan vi bedst griber det an, så hun kommer til at spise ved spisebordet?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor