Brev:
Lære at vente
10. december 2017
Alder:
19 mdr.
Lære at vente
Hej Helen
Jeg har brug for lidt råd og vejledning med hensyn til at lære og vente.
Min søn er ikke vild med at vente på at det bliver hans tur generelt. Et eksempel, når de vasker hænder i vuggestuen, han vil gerne vaske hænder hele tiden og bryder sig ikke om at vente på at det bliver hans tur.
Har du nogle råd til hvordan jeg støtter ham bedst muligt i dette?
Tak :)