Brev:
Forberede på at få en lillebror
27. november 2017
Alder:
19 mdr.
Forberede på at få en lillebror
Hej Helen,
Vi er så privilegeret herhjemme at vi venter os en nummer to :) Der kommer dermed til at være 2 år og 2 måneder mellem vores børn. Min søn når lige at blive 2 år lidt over en måned inden baby kommer.
Hvordan forbereder vi ham på det på en god måde?
Venligst
Vædderens mor.