Brev:
Opdragelse og udforskning af verden
23. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Opdragelse og udforskning af verden
Helen!
Min dreng er gået igang med at udforske denne verden, og sikke han nyder det.
Han nyder især at udforske de ting som han IKKE må, eks. ledninger, stikkontakter osv og vi har aftalt at NEJ godt må være en del af vores opdragelse HVIS vi så introducerer ham til ting han godt må samtidig.
MEN vi siger NEJ meget fordi han primært synes at de ting er de sjoveste, og jeg må allerede nu erkende at jeg er lidt på herrens mark, da jeg grundlæggende synes NEJ er sundt nok at bruge men heller ikke for meget.
Kan du sparre med lidt råd?