Brev:
Bliver mere og mere glad for sin sut
31. maj 2016
Alder:
12 mdr.
Bliver mere og mere glad for sin sut
Hej Helen,
Vores datter bliver mere og mere glad for sin sut, så hun ikke vil af med den efter hun har sovet. Vi har været meget opmærksomme på at tage den med det samme efter søvn, så den ikke bliver noget hun har hele tiden. Ved ikke om det er fordi hun bliver mere bevidst at hun gerne vil have den. Eller fordi hun er startet i vuggestue. Eller om det kan have en indvirkning, at personalet i vuggestuen lader hende beholde den efter søvn.
Er der noget vi bør gøre nu for at hun ikke vil have sin sut hele tiden? Også i forhold til den dag, hvor hun ikke længere skal bruge sut.
Hvornår anbefales det at stoppe med at bruge sut? Og hvordan gør man det mest smidigt?
Mange tak for en god brevkasse.
Mange hilsener
En mor