Brev:
3 årig / vil ikke dele
25. april 2016
Alder:
3 år, 4 mdr.
3 årig / vil ikke dele
Hej Helen
Ja nu hvor vi er starter med at spoerge:)) vi har to drenge paa 3,5 aar og 15 maanedeg. Endnu et spoergsmaal om vores store dreng:
A) han vil naesten ikke dele noget som helst med Sin lillebror.. Han tager alt ud af haanden paa ham..
Hvad skal vi goere og hvordan skal vi tage situationen an?
Nogle gange vil han hellet ikke dele med sine Ven er der kommer hjem...
B) han er begyndt at sige "jeg vil hjem" de sidste to Maaneder... Uanset hvor vi gaar hen begynder han allerede Foer vi kommer der "mor hvornaar skal vi Hjem..
Vi var til borrne foedselsdag med hans instutitons vennet Hvor han efter 20 minuter graed som vild "jeg vil hjemmm" Og det gjorde vi saa, det er jo ikke meningen at han skal blive ked Ad det...
Er der noget jeg kan goere?
Kaerlig hilsen
Mor D