Brev:
Oprydning i børnehaven
25. februar 2016
Alder:
4 år, 3 mdr.
Oprydning i børnehaven
Kære Helen
Når min 4-årige søn skal hentes i børnehaven, har de den gode regel, at hvert barn skal rydde 3 store eller 5 små ting op og lægge på plads, inden de går hjem.
Nogle dage vil min søn gerne, andre dage vil han ikke, og så gør jeg det, for at vise, at det skal gøres uanset om han vil eller ej, og at vise ham at Jeg så bidrager til fællesskabet.
Men - jeg vil jo gerne have at jeg kunne få ham til det hver dag, så det bare blev en helt naturlig rutine.
Har du nogle forslag?
De bedste hilsner
Monica