Brev:
Niver, kradser, bider :-(
23. juli 2015
Alder:
2 år, 2 mdr.
Niver, kradser, bider :-(
Hej Helen.
Min datter er desværre begyndt at nive, kradse og bide. De sidste par måneder. Kun mig!! Ikke i vg, hvor der til gengæld er nogle andre der gør det mod hende.
Hun forsvarer sig aldrig. Det er i situationer, hvor hun skal have børstet tænder, skal puttes, ikke skal stikke af osv. Jeg siger bare nej det må du ikke og kan også udbryde av ret højt når det gør rigtig ondt men hun er komplet ligeglad. Jf dit afsnit i bogen om opdragelse fordi hun ved, jeg elsker hende lige meget hvad.
Ved putning har jeg et par gange sagt nej det må du ikke ( det gør ondt, så bliver jeg sur og ked af det, du må ae og give knus, siger jeg altid) og så efter nogle gange - så går jeg ud af sengen - så bliver hun ked af det, og siger kom mor - så går jeg tilbage og hun gør det igen arrrgh. Ved godt det er hendes måde at teste og udvikle selvstændighed på, men bare hun ikke var komplet lige glad med, hvad jeg siger :-0
Med venlig hilsen
M